Josefins Värld

vecka 40

Kategori: Mio i magen


jag och bebben i magen vecka 40

Nu ska det sista bara fixas bland annat ska förlossningsväskan packas klart helt, och bilbarnstolen ska tas fram, sen är vi super beredda, Du är så välkommen nu pyret, när du vill:)

Imorgon har jag sista besöket hos barnmorskan (förhoppningsvis), känner fortfarande inte nått speciellt, förrutom att man får springa på toa tusen gånger i timmen för att sen kissa två droppar, ett konstigt illamående har oxå anlänt, men just nu ser jag allt som positivt, varenda sekund och minut gör ju att vi är ett steg närmare att få se vem som gömmer sig därinne♥

Längtan just nu är enorm!

Kommentarer

  • Maria M säger:

    Hej Jossan! Va fin du är. Samma natt som Wilma föddes sprang jag på toa som en tok, mer än det vanliga. Barnmorskan sa att det var ett vanligt tecken. Sen har jag en kompis som födde i går, hon sa också att hon mått illa senaste dagarna, så bli inte förvänad om du måste åka strax!



    Stor lycka till med förlossningen, jag är lite avis på dig.



    Kram Maria

    2011-06-27 | 14:13:06
  • Anne säger:

    Så fin Jossan!! Hoppas att vi kan ses snart:) skicka ett sms när ni fått:) kram till er alla:)

    2011-06-27 | 14:51:34

Kommentera inlägget här: