Josefins Värld

Vecka 37

Kategori: Mio i magen





Igår gick jag in i vecka 37 ( bilderna är oxå från igår)
Jag tycker själv att magen nu sjunkit ner lite, och jag hoppas att bebbens lilla huvud snart fixerat sig, har ett grymt "tryck" nedåt, berättade det för barnmorskan och hon sa att det är vanligt att man kan känna så med andra barnet.
Imorse vågade jag ställa mig på vågen.. 13 kg + än så länge och jag som hade tänkt försöka klara mig på 15 kg+, undrar om jag lyckas med det?
Mina svimningar tycker jag " peppar peppar" har blivit lite bättre men har fortfarande jätte svårt att kunna åka bil.

Igår då Sofia och Uffe åkte hem till Uppsala sa vi till varandra:
- nästa gång vi ses har jag kanske en bebis här:)
Vad konstigt det var att höra sig själv säga det, tänk snart är våran efterlängtade bebis här:)
♥Längtan är enorm, jag vill ha värkar nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: