Josefins Värld

Sveriges Nationaldag 6 Juni 2011

Kategori: Vardag

Imorse steg jag upp tidigt för att hinna baka en tårta till eftermiddagsfikat.



Sen till klockan ett åkte vi in till stan och Stora torget för att kolla på Måns Zelmerlöv med resten av Sundsvall ;)  superkul iallafall:)


Prins på Nationaldags firande


Syrran och mamma var oxå ute på stadens gator idag

På eftermiddagen hade vi bokat bord i Skatan hela familjen för middag, och tyvärr måste jag säga att det var kasst, det första man fick göra var att berätta vem och hur man skulle betala, sen fick vi vänta hur länge som helst på menyerna, två bord bort fick fel mat, killen som satt precis bakom Uffe och Sofia fick ett rödvinsglas över hela sin axel, gissa åt vilket håll det skvätte..., och det var absolut inte barnvänligt på något vis, min lista kan göras lång.. men jag hoppas verkligen att detta var en tillfällighet för jag har alltid gillat skatan massor tidigare, kanske måste vi ge dem en ny chans om ett tag?
Tur att vi hade det bästa sällskapet iallafall♥

När vi kom hem efter middagen kom Daniels pappa hit en sväng med motorcykeln, så då fikade vi tårta och hann umgås medans Elias lekte med grannen Ines.

Nu ska Elias läggas, sen ska jag bara ta det lugnt, undrar om jag och Daniel ska spela kort?

Kramar

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: