Josefins Värld

Onsdag

Kategori: Vardag

God morgon!

Idag är Elias och jag helt solo här hemma, Våran "inneboende" Sofia har åkt med sin blivande man till hans föräldrar, och alla övriga jobbar.
Jag och Elias har planer på att baka lite bullar, men jag tror att äggen är slut? och jag har ingen lust att åka på affären, äsch kanske löser vi det på något vis:)

Bebis i magen har blivit mycket lugnare, sparkar inte alls lika mycket nu, men visst är det ett gott tecken? de brukar ju lugna ner sig då det närmar sig ;) Spännande, massor som redan har börjat höra av sig för att fråga om bebben kommit, men tiden har ju inte ens gått ut ännu *skratt* och jag lovar att uppdatera om något händer:)

Idag är ingen vanlig dag för det är Saras Födelsedag Grattis i massor! (Sara är Elias faster och min svägerska)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: