Josefins Värld

Midsommardagen

Kategori: Vardag

Idag startade vi dagen i lugnt tempo och hela tiden har jag haft för mig att det varit Söndag idag. måste vara för att Danne var ledig igår? hur som helst så känns det super skönt att vi är lediga tillsammans imorgon oxå:)

Idag åkte vi alla i familjen till Galtström för att äta, super mysigt och dessutom är jag mätt ännu , snacka om super stora portioner. Efter maten bestämde vi oss för att äta efterätt hos mamma och pappa och efter det åkte Danne iväg på en fisketur och jag och Elias passade på att stanna hos mamma och pappa för att umgås.

Nu väntar Danne visst på att jag ska slå ihop datorn och se på film med honom, bäst att lyda kanske? ;)

God natt!


En väldigt koncentrerad prins på en favorit leksak i Galtström.


Elias och moster Sofia


Världens bästa mamma och pappa - utan tvekan!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: