Josefins Värld

Ja, varför inte lixom :)

Kategori: Josefin shoppar

Idag kom Daniel hem ganska tidigt och jag och Elias som varit hemma hela dagen ville ju såklart hitta på något, eller egentligen mest jag eftersom Elias lekte med Ines, men jag tror att det var bra att vi åkte och gjorde något annat en stund då Elias var på så dåligt humör efter en hel dag med massor av lek.

Vi styrde våra näsor mot Birsta iallafall och vi hamnade på Ica Maxi för att handla lite mat, dessutom gick jag förbi barnavdelningen medans Elias och  Danne tittade på en ny Beyblade åt Elias, (och denna betalade han helt själv då han fick pengar av morfar när han hjälpte honom att gjuta golvet i deras badrum, snacka om stolt kille;)
Hittade två linnen,en tröja och dessutom ett par vita tygskor och nya foppa tofflor till Elias, känslan av att handla kläder på Ica var inte direkt till belåtenhet för mig, men för tusan gud vad löjlig jag är, men sån är jag lixom....
Mat fick vi oxå med oss hem, tack och lov ;)

Resten av kvällen har vi spenderat utomhus då värmen varit olidlig, Danne har klippt gräset, och jag och Elias har hållt på med en massa olika saker.

Nu är det dags för lite kvällsfika sen väntar en kall dusch och sen sängen, hoppas man kan somna i värmen...

Sov Gott!


Shoppingen till prinsen från Maxi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: