Josefins Värld

Har semster feelings..

Kategori: Vardag

Nu är jag fulladdad med energi igen! Hade besök av två vänner igår - Jessica och Elsa. Jessica är ju en av mina allra bästa vänner och nu har jag inte träffat henne på några veckor med tanke på att hon nu bor i sthlm och jag har ju inte kunnat ta mig dit pga svimningarna, så att det var underbart roligt att träffas igår behöver jag väl knappast skriva ;)
Jessica är ju dessutom blivande gudmor till våran bebis, ett beslut som känns alldeles rätt då bebisen inte kan få bättre gudmor:)♥

Dessutom så tänker jag nu följa ett råd som jag fått av Jessica för längesen, något som jag oxå borde gjort för längesen...

Tack för igår tjejor, ni är bäst! längtar tills vi kan åka till dig Elsa och kolla in ditt fina hus:)

Vid åtta tiden fick vi ett ryck och gick till grannarna Terese & co för lite prat och pilkastning, vem som vann behöver jag väl ändå inte skriva ;) *hihi*

Söndagen har gått i relativt lugnt tempo, Elias har lekt med Maximus, medans jag haft besök av familjen och Daniel har kämpat på med altan räcket:)

Nu väntar ett underbart varmt skumbad.. perfekt avslutning på Söndagen!

Kram


Fina vänner, Elsa och Jessica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: