Josefins Värld

Happy Fredag

Kategori: Vardag

vilken dag vi haft!

Började dagen med en lång härlig frukost, sen åkte Danne iväg för att jobba en stund.
Jag och Elias tog det super soft men mitt iallt ringde mamma & co och frågade om vi skulle med till Galtström för lunch, självklart åkte vi med, medans vi ändå väntade på Danne:)
Jag åt årets första räksmörgås och Elias åt pannkaka, kan verkligen rekomendera Galtström om man vill äta på ett barnvänligt ställe, Elias tyckte såklart att det bästa var att det sprang omkring tama kaniner runt bordet:)

På eftermiddagen åkte vi till Birsta hela högen, vi hade en speciell sak vi skulle göra, nämligen hämta vagnen, jisses vad fin den är! Nu väntar vi bara på att pyret som ska ligga där vill anlända:)
Efter barnvagns shoppingen åkte mina prinsar hem och jag fortsatte att dejta Sofia och mamma inne på Bc.

På kvällskvisten har vi grillat, fick ett ryck och blev super sugen på finsk grillkorv, haha måste vara nått med generna ;) eller hormonerna..

Gud vad jag älskar att Juni månad är här, tänk äntligen sommar!

Blir inga bilder just nu, har slut på batteri i telefonen..
återkommer imorgon

Kram
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: