Josefins Värld

Dagis utflykt

Kategori: Vardag



Idag på eftermiddagen har vi varit på utflykt  på Norra berget med föräldrar och barn från dagis:)
Vi grillade korv,lekte, pratade, och rädd för ormar som man är så kollade man ju hela tiden var man satte fötterna, Blev super chockad då vi var på väg hem och såg en stor skylt där de gjorde reklam för orm safari, men herregud vem vill gå på något liknande, jag kände mer att jag fick ytterligare ett bevis för att det kryllar av ormar på Norra Berget!
Efter lek och grillning så åkte vi hem eftersom att Danne skulle iväg och jobba en sväng igen, jag och Elias passade på att snabb dejta mommo medans.


När vi var på berget ringde telefonen och jag fick en inbjudan tills på Lördag kväll, något som jag absolut tänker gå på, hur tusan jag än mår ;)

Denna dagen har varit intensiv, men fruktansvärt rolig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: