Josefins Värld

Barbie högtalare

Kategori: Hemma hos oss

Daniel har länge velat ha högtalare uppe i vardagsrummet, men jag som faktiskt (tro det eller ej) är ganska snål har sagt nej! Dessutom är vardagsrummet uppe mitt och Elias och vi behöver inte så avancerade saker, i hans vardagsrum där nere får han ha vilka "speldon" han vill *skratt*

Min älskade verkar för en stund ha glömt bort att jag sagt tvärt nej och gått och köpt högtalare och nån "spelmanick" ändå till oss, men inte är karl dum för bara för att jag inte skulle bli sur och tvär så har han köpt Bubbelgums rosa högtalare till mig:) Och vem kan tjura då? de är verkligen superfina, Tack älskling, jag älskar dig♥

Blir så full i skratt varje gång jag ser dem, vilken rolig Daniel jag har *skratt*





Kommentarer


Kommentera inlägget här: