Josefins Värld

Allt blir vad man gör det till

Kategori: Vardag

Idag är jag ett livs levande bevis på att allting blir vad man gör det till, jag har haft en underbar dag!

En av mina bästa vänner Monica och hennes Molly var här på förmiddagen och vi pratade såklart massor medans barnen lekte, Elias är så gullig med Molly, han passar henne hela tiden så hon inte ska ramla ner för trappen eller dylikt:)
- Molli, lagar du mat till mig
Molly svarar tillbaka med en massa gulliga ljud:)

Jag fick dessutom en jätte fin present av Monica- Smink från Id bare minerals, Hur snällt är inte det:) Tusen tack än en gång:) och tack för provsminkningen:)

Efter dejten åkte vi iväg till Frissan då Sofia bara skulle in snabbt och klippa luggen, och tro det eller ej men Elias Klippte sig oxå! Jag är såklart superstolt att han själv valde att göra det med tanke på att han totalvägrade för några dagar sedan trots att han klippt sig tidigare, det klipptes inte mycket, men att han bara gjorde det var ju huvudsaken. Tack Victoria för klippningen!

Middagen åt vi hos Mommo och moffa, och nu väntar lite dusch och bad, har en känsla av att jag somnar så fort jag landar i soffan:)


Sofia, Elias, Monica och Molly


Såpbubbel lek
Elias har på sig nya byxorna från Moonkids som jag köpte på Pirums rea igår:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: