Josefins Värld

Sommardagar..

Kategori: Vardag


Härliga sommardagar..

Dagarna går verkligen jätte fort, redan kväll igen..
Jag, Elias och Mio har varit hos mamma och pappa en sväng medans Daniel har fixat ute på gården, vi håller på att lägga nya plattor framför ingången ute, så han har kämpat på med en massa sand och grus som ska ligga under.
Skönt att bara kunna åka till mamma och pappa och få lite hjälp med kidsen,  det tar lite tid att få till nya rutiner med två barn, jag tackar högre höjder för att Elias är så duktig och verkligen älskar sin lillebror, just nu är det bara pussar,kramar, skaka vagnen, hämta saker, stoppa in nappen som gäller. sen så förstår väl jag med att det kan svänga fort, men just nu är det bara så bra:) och att Mio dessutom sover på nätterna kan man ju inte klaga på:)
Funderar på om jag kanske ska gå på en prommis, Inte för att jag har direkt lust men mitt blodtryck är fortfarande så lågt och det resulterar ju i att så fort jag reser mig upp för fort så svartnar det, och det bästa sättet att få bort detta är att röra på sig, visste ni det?

Imorgon får vi besök av bvc, spännande, rätt coolt att de gör hembesök fortfarande, det trodde jag de slutat med:)

Nä prommis va det visst ;)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: