Josefins Värld

Mamma,barn och barn

Kategori: Vardag


Morgonmys hemma hos oss:)

Nu drar en fullspäckad vecka igång, med massor av roliga besök inplanerade:)
Idag på eftermiddagen/kvällskvisten(?) kommer min underbara farmor & farfar hit tillsammans med min faster Ulrika och hennes familj,  jag har längtat efter att få träffa farmor, och min faster har jag inte träffat på jätte länge, så detta kommer bli så skoj:)

Idag har vi haft besök av Bvc, Mio (eller Misan som vi kallar honom) växer precis som han ska, Elias hann med att visa att han kunde hoppa på ett ben, det ska man tydligen kunna göra på fyra års kontrollen, men han passade på att få det gjort redan nu *skratt* Mina underbara barn♥

Nu ska lite mat inhandlas, lika bra att få det gjort då Daniel åker iväg på ett jobb imorgon, ja på semestern och allt, inga kommentarer från mitt håll...

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: