Josefins Värld

Hej & Hå

Kategori: Vardag


Mitt hjärta svämmar över, att man kan älska dessa två så mycket. mamma älskar er prinsar♥


Nu har vi haft en super soft förmiddag så nu är tanken att vi ska gå ut på stadens gator här i Uppsala. Elias har som ärende att mata ankorna, Daniel vill titta i några inredningbutiker, Mio behöver nya strumpor och jag ska ge mig på att testa ett par jeans, wish me good luck.. denna degmage är inte att leka med just nu, och ja jag vet jag födde barn för tre veckor sedan bla bla  men vänta ni bara, tanken är att den ska försvinna, någorlunda iallafall..* hihi*
Tror jag ska tona mitt hår brunt igen, konstigt att man alltid vill bli ljusare mot våren/sommaren men så fort första höst feelingen kommer vill jag bli mörk igen, till Daniels lycka han vill att jag alltid ska vara mörkhårig..

Njut av dagen!
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: