Josefins Värld

1 Januari 2011

Kategori: Vardag

Igår då vi precis skulle börja göra oss klara för att åka på nyårsfirande insåg jag ganska snabbt att detta kommer inte gå. Elias hade första gången jag tog tempen på honom nästan 39 och den stannade inte av innan den var strax under 40 grader. Jag kände mig allmänt jätte förkyld,yr och med lite feber, men hur som helst hade jag absolut kunnat åka ändå, men att ta med Elias ut det kändes inte ok:(
Idag efter mer än tolv timmars sömn mår vi bättre, stackars Danne bara som verkar få sitt idag:(

Våran kväll blev inte så tokig ändå, vi tittade på tv, stod i fönstret och tittade på alla raketer,åt god mat, och tolvslaget skålade vi in i soffan med pyjamaserna på:) Jag älskar er prinsar♥

Så synd bara att vi missade firandet i Härnösand med Maggan & co det hade vi sett fram emot massor..

Idag ska vi ta det lugnt hela dagen, antar att det är Daniels tur att ligga på soffan idag. Om orken infinner sig ska jag packa upp våra resväskor från Finlandsresan.

Ha en underbar första dag på det nya året
Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: