Josefins Värld

Hemma en sväng

Kategori: Vardag

Nu är vi hemma en sväng eter att ha haft full fart hela dagen, och vi som skulle ta det lugnt ;)

Hjärtljuden var som vanligt så mysiga att höra och blodvärdet mm var på topp:)

Efter besöket hos barnmorskan åkte jag och Elias för att träffa Mommo och Sofia i stan. och i ett svagt ögonblick hade jag lovat Elias nya Bakugan och den gula Rorri bilen så ett besök på leksakaffären gick inte att undgå :) Efteråt åt vi lunch på Ikea. På vägen hem hade vi ett jätte roligt ärende- nämligen prova bröllopsklänningar då sofia ska gifta sig, gud vad roligt och vad många fina klänningar det finns:) Sofia kommer vara vacker som en prinsessa på dagen D♥

Nu inväntar vi att Danne ska komma hem så slipper Elias komma med till stan igen då jag måste och lämna tillbaka ett par mammajeans på Hm.

Ikväll hoppas jag på god middag och Let´s dance...


Hittade en sån fin kofta på Rut mfl, lite trång på magen men med ...


... jätte fina detaljer, denna ska jag använda flitigt medans den passar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: