Josefins Värld

Alla Hjärtans dag

Kategori: Vardag

Idag har vi en soft hemmadag efter helgens alla utflykter. Känner mig riktigt trött i kroppen med aningen lite huvudvärk. Det börjar kännas i kroppen att jag är gravid, men alla som känner mig vet ju att jag gärna håller ett högt tempo på allt, jag blir så in i tusan rastlös när jag inte håller på med något. Men nu ska jag försöka varva ner lite och bara mysa med Elias och magen.

Alla hjärtans dag ska vi fira med god mat och gelé hjärtan. Vi brukar alltid fira denna dagen lite extra eftersom att det var idag för 4 år sedan som vi fick plus på stickan då jag väntade Elias♥ Tänk 4 år sedan och nu växer ett till litet hjärta i min mage, helt otroligt, herregud vad vi längtar efter denna baby♥

Hoppas ni andra har en underbar alla hjärtans dag och passa på att krama någon lite extra idag♥

Kramar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: