Josefins Värld

3 veckor och 4 dagar sedan..

Kategori: Mio i magen

... så längesen är det jag skrev något på bloggen! Herregud och jag som skulle blogga så mycket detta året:)
Men eftersom att mina läsare besöker mig dag efter dag fast jag inte skriver något ska jag i stället berätta en fantastisk sak för er:)..

Elias ska bli storebror till sommaren, närmare bestämt 3 Juli. Helt underbart fantastiskt. och just idag har vi varit på Ultraljud och spanat in vår lilla "Bibbi" som såklart var helt underbart söt men vägrade vända sig i profil mot oss. om det är flicka eller pojke fick vi oxå veta, men det håller jag lite till på tills vi berättat för våra närmaste, vill ju inte att de ska behöva läsa det i bloggen..
och huvudsaken är ju att allt såg bra ut. och tänk idag är jag i vecka 19 +1 tiden bara rusar iväg tänk snart halvvägs... Behöver knappast skriva hur lyckliga vi är alla här. Livet är bra underbart!

Så nu kommer det nog bli massor av bebisprat här i bloggen, visst är det roligt!


Jag och Elias ska nu äta lite sen ska vi fara iväg och titta på tapeter. Elias säger att han är less på det blåa och vill ha grönt (snyft jag visste att en dag skulle det ske men så här fort haha, behöver jag tillägga att jag ryser då han säger att han vill ha en scooby doo tapet*skratt*)

Njut av soliga dagen!

Kramar


Kommentarer

  • Anne säger:

    Så himla roligt för er:) Mysigt med en liten bebis.. Vi måste skärpa oss och ta och ses nått snart:) var på tok för längesedan.. Sa senast till Marcus igår att jag är så dålig på att höra va mig till dej!

    Men hare super bra så hörs vi nått fram över:) kram till er

    2011-02-08 | 13:45:23
  • kissegirl säger:

    Men gud vad roligt stort stort GRATTIS!!!!

    2011-02-08 | 13:54:55
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Maria M säger:

    Va roligt Jossan! Elias blir nog en super bra storebror!

    Stort grattis till hela faniljen! Själv är jag ju inne på min 10 dag över tiden, måste säga att jag är lite småless på att vara gravid nu =) Men snart så!

    Ha det jätte bra & stort lycka till!

    2011-02-08 | 19:32:46
  • Erika säger:

    Meeen va roligt för er! Blir faktiskt lite avis men men var sak har sin tid som man säger =) Stort grattis och ta nu hand om dig! Kram

    2011-02-08 | 20:38:44
  • Hanna säger:

    Grattis Jossan! Gud vad kul, nu får vi ta och ses så man får höra hur det är med dig. Kram

    2011-02-09 | 19:00:31
  • Nina F säger:

    Va roligt! Stort grattis till er. Riktigt kul med tillökning i släktet igen! :-)

    2011-02-10 | 12:56:14

Kommentera inlägget här: