Josefins Värld

Lördagmorgon

Kategori: Vardag

vaknade för en liten stund sedan med smink på och linserna i ögonen, härligt? NOT. jag är livsfarlig då jag lägger barnen, jag lyckas alltid somna sagoboken på magen:)

Igår hade jag en helt fantastisk dag:) Elias åkte och klippte sig med mamma och han blev så himla underbart fin med kort hår, *älskade prins*
Jag och Mio var på dejt med Maggan (barnens farmor) och det var så härligt mysigt. Jag hade verkligen ett leende på läpparna hela vägen hem♥
PÅ kvällen hade jag ingen lust att laga mat så Daniel föreslog att vi skulle åka och hämta i driven på Mcdonalds och så fick det bli. ända tills vi kom fram till kassan och insåg att både jag och daniel hade börsen hemma, tur att pappa & mamma var i närheten. och istället för att bara ge oss pengarna så gick vi in allihopa och åt istället.

Idag ska vi satsa på att få lite ordning här hemma K.a.o.a.s är bara förnamnet :)

Har börjat funderat lite smått på vad Mio ska få för sittvagn. Daniel vill ha en Urban Jungle och jag vill ha något som han sitter mot mig i. Är lite inne på en Bugaboo eller Emmaljunga, vi lyckas nog hitta något tillslut som vi båda gillar. denna vagnen vi köper nu kommer att få funka som "shoppingvagn" då vi ska ha stora Emmaljungan hemma. fick jag välja så vill jag att Mimmsi aldrig ska växa ur vita skinn vagnen, har aldrig älskat en vagn så mycket♥ Denna gången behöver jag inte fundera på storleken det är på vagnen ihopfälld då man kan säga att bagageutrymmet nu blivit större ;)

Ses senare!

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: