Josefins Värld

Julmarknad

Kategori: Vardag

Nu beger vi oss strax mot Norra berget för att gå på Julmarknad. Hoppas det inte är riktigt lika mycket folk som ifjol då det inte fanns några parkeringar.
På Julmarknaden förra året var det massor av snö, men iår är gräsmattorna gröna:) Något som jag faktiskt älskar. Alla bara pratar om hur hemskt det är då det är December och ingen snö har kommit. Jag är totalt tvärt emot. jag älskar att jag inte behöver skotta fram bilen, eller skotta bort snön bakom bilen som plogbilen skottat dit, jag älskar att Elias alla kläder inte är blöta då han kommer in, jag älskar att jag fortfarande kan använda mina dyra höstskor, För mig fär gärna snön stanna borta så länge som möjligt!
Men NU julmarknad i det gröna ;)
KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: