Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag

Idag har jag och Mio tillbringat förmiddagen med Erica medans Elias har varit och lekt på dagis. Så skönt att få lite "egentid" med Erica då det känns som att det var evigheter sen vi bara pratade. vi gick på en lång Power walk och då vi skulle hämta Elias på dagis var jag så trött så benen bar mig knappt, snacka om otränad *hihi*
Tack för idag bästaste♥

Just nu har jag en fiskgratäng i ugnen så när vi har ätit den kanske jag hinner ner till "byn" för att hämta skorna som nu kommit , Wiee!

KRAM

Kommentarer

  • erica säger:

    Tack själv <3 repris på torsdag =)

    2011-08-30 | 18:04:55
  • Robin säger:

    Ta vara på henne, hon är en underbar människa. En sån man inte vill förlora.

    2011-08-30 | 19:53:32
  • joss säger:

    Ja hon är en underbar människa och du oxå Robin KRAM

    2011-08-30 | 22:06:58
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: