Josefins Värld

Söndags mama

Kategori: Vardag



Hej!

Följde med Elias & Co till Birsta idag, Jag höll mig dock lite i bakgrunden då moster och Elias ville vara för sig själva:) Vi var länge på leksaks affären och sen fikade vi på Charm. Hann såklart med att gå in på Hm och ut kom jag med en kasse med klänning, kavaj och skärp, klänningen var jätte fin med fjärilar ska visa senare.

Hela familjen har oxå hunit med att storhandla, skönt nu behöver vi inte tänka på det den här veckan utan istället ska jag lägga massor av tid på att hitta den perfekta tapeten till vardagsrummet nere :) längtar så tills det är klart  och vi kan börja bygga Mios rum uppe (som inte finns än), han fick ju massor av saker till hans rum i dop presenter. Daniel har såklart massor av jobb nu så jag har en känsla av att det kan ta ett tag, att vänta och tålamod är inte min grej, fråga Danne bara *skratt*

Nu Middagsdags, sen åker killarna på fisketur med Robin.

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: