Josefins Värld

Nytt till håret

Kategori: Josefin shoppar


Nytt till håret, Köpte Redken schampo till Daniel ska bli spännande och se vad han tycker. jag ska protein bomba mitt hår nu ett tag, vill inte börja tappa håret som jag gjorde då jag fick Elias, de blåa Redken är ju helt klart bäst!

HEJ!

Varför har jag fastnat framför datorn när jag har så mycket att göra, skärpning nu Josefin!
Daniel är iväg och klipper gräset vid hyreshuset och min tanke var att hinna städa upp här hemma i kaoset innan han kommer hem. skyller på att det inte är så lätt då man är ensam med två barn *skratt*

Denna dagen har gått så fort - för fort...

Kommentarer

  • ellenojag säger:

    Tack :)

    jag vet faktiskt inte var du kan hitta den, det var ett tag sen jag köpte den ( 2år sen tror jag) kanske på tradera eller ebay!? den heter i alla fall Kyoto, hoppas du hittar den!



    tittade igenom lite här inne på bloggen.. gillar din kategori "hemma hos" va fint ni har det!!

    2011-08-01 | 21:58:36
    Bloggadress: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här: