Josefins Värld

Nytt ljus i vårt hus

Kategori: Hemma hos oss


Nytt ljus till mitt sovrum från Butik Annelie, Vi var där och handlade för några dagar sedan bland annat en ny lampa till lilla vardagsrummet uppe och då fick jag med detta ljuset  och blev kallad "stammis" det tackar vi för Butik Annelie. Har ni inte besökt butiken så måste ni absolut göra det!

God morgon!

Idag har jag vaknat upp med världens huvudvärk, vad tusan är det frågan om tro? jag brukar aldrig ha huvudvärk men nu har jag haft det riktigt ofta på slutet.

Igår kväll var vi hos mommo och moffa,  Elias var så glad och lekte med mommo och det nya golf setet som han fick av dem hela kvällen, trodde ett tag att han skulle somna stående ;)
Vi fick jätte fina presenter av dem som vanligt då de varit borta:), Mio fick fina kläder, Elias fick golfsetet och en tröja och jag fick ett jätte fint kakfat och ett par Ilse jacobsen gumistövlar. Tack så mycket mamma och pappa♥

Nu ropar visst Mio på mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: