Josefins Värld

Helgen

Kategori: Vardag

Passar på att blogga ikapp de två sista dagarna..

På Fredagen åkte jag och Mio iväg till stan för att göra synundersökning, jag fick bästa sällskapet av mamma. Efteråt passade vi på att gå och strosa på stan.
På kvällen fick vi grillnings sällskap av Lenny, Terese och Nelly.

Igår var vi och firade mamma i Galtström. Vi åt jätte god middag och efterrätten åt vi hemma hos mamma och pappa. kvällen var jätte mysig trots aningen trötta kids.
På sena kvällen fick vi sällskap av gudfadern Robin. (Elias trötthet var visst som bortblåst:) Elias var såklart superglad att Robin var här och det visade han genom att Robin fick spela golf med honom i köket;)♥

Just nu håller Danne på att slita ut golvet i Elias rum, det ska äntligen bli vitt, nytt, fint :) jag och kidsen tror jag flyr till mamma och pappa för att slippa allt oväsen.


Gårdagens mama, invigde mina nya jeans från Gina tricot

Perfekt att kunna spela på pappas telefon medans man väntar på maten.
Elias hade igår på sig tröja från Tommy Hilfiger.



Kommentarer

  • Erica H säger:

    Men Jossan, vad snabbt du har blivit smal - Skitsnygg!

    2011-08-07 | 22:50:10
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: