Josefins Värld

Gummistövlar

Kategori: Josefin shoppar


Det är ju nästan så man törs erkänna att man längtar lite efter hösten efter att jag fått dessa gummistövlar, Har länge funderat på om jag iår ska köpa ett par Ilse eller ett par Hunter, och nu löste det ju sig ;)


Ciao!

Stora Grabbarna är ute och bygger på kojan medans jag och Mio softar här inne, Mio sover i korgen och jag funderar skarpt oxå på att ta en nap, eller kanske får jag svårt att somna ikväll då?
Ett tag fick jag ett ryck och ville så gärna åka in till stan, men kom då på att vi i vilket fall som helst ska dit imorgon på synundersökning så då väntar jag tills imorgon,
Vad tusan ska jag göra till middag idag? ja ni märker massor av tid idag till att göra inget, och fundera, känner mig faktiskt rastlös nu när jag känner efter *skratt*

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: