Josefins Värld

God kväll

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en snabb visit av kidsens farfar, faster och kusin för att hämta soffan som de köpt av oss:) Skönt att de börjar bli lite tomt där nere nu.

På eftermiddagen har Daniel fortsatt med att lägga golvet och jag och kidsen åkte till Birsta för att köpa lite nya saker till badrummet. Våran premiärtur, bara jag och kidsen, lite pirrigt för mamman, men det gick strålande:)
Var oxå in på Babyproffsen och köpte en ståbräda till Elias, absolut den bästa investeringen jag gjort på länge, Elias älskar att stå på den. Det kommer absolut att bli många lugna shoppingturer nu *hihi* ;)

Vi träffade på Sofia och Uffe inne på Bc, så vi blev bjudna på fika och sen hann vi gå i lite affärer tillsammans, min syster är den bästa, skulle aldrig vilja vara utan henne♥

Nu ska jag göra ett ryck i badrummet och städa sen ska jag krypa ner i soffan med tända ljus, kanske eldar vi en brasa, det är kallt ute och det luktar höst i luften...

KRAM


Kidsen på/i vagnen...



Sofia & Uffe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: