Josefins Värld

God kväll

Kategori: JOSEFIN


Såhär har mamman sett ut idag.

God kväll!

Inget av de saker jag skulle göra idag har blivit gjorda, dagen har verkligen rusat iväg, det ända jag gjort som stod på listan är att lämna tillbaka Elias byxor. Men hänger läpp för att jag inte fått något gjort på listan gör jag inte, jag har ju fått vara med dem jag älskar mest♥ och vädret idag har ju varit super, nästan så man skulle ha varit på stranden men istället har vi varit ute här hemma, vi har hunnit plocka vinbär, gjort klappgröt, tagit upp potatis ur landet, klippt gräset, strykt kläder, lekt med grannbarnen, ätit kräftsallad, varit till Birsta, badat barnen inför kvällen, när jag tänker efter så är det nog inte så konstigt att jag inte hunnit med att göra det jag skulle *skratt* Men inbjudningskorten måste jag ta tag i, bums!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: