Josefins Värld

Dagis start

Kategori: Vardag

I dag är första dagen på dagis för Elias på väldigt lång tid, och man kan ju fråga sig om det var värst för mamman eller prinsen imorse ;) Hur som helst så åkte jag dit med Elias medans Daniel och Mio var hemma, kände att jag ville lämna honom i lugn och ro. självklart kom det massor av tårar på Elias då jag gick därifrån, men så fort jag kom hem ringde jag dit och då var det full fart på Elias som lekte med sina kompisar. Jag är en stolt mamma idag!♥

Kan säga att jag inte fått något gjort, jag blir alltid så där knasig första dagen då Elias är på dagis, kan lixom inte bara slappna av utan jag tänker på honom varenda sekund och minut, Daniel märkte nog det på mig så vi gick ut på en promenad, vi bor ju faktiskt riktigt fint här med kossorna och hästarna runt hörnet;)

Måste ut till Birsta en sväng, hittade en klänning på Monki som jag bara inte kan glömma.. borde kanske ha köpt den igår då jag var där med Terese, vi hade för övrigt mysig tjejkväll igår med shopping (lilla Mio fick dispans och fick vara med på tjejkvällen *hihi*) tack för igår vännen♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: