Josefins Värld

dagens mama

Kategori: JOSEFIN

 

Dagens mama: Tröja från en liten butik här i närheten (dessutom på rea tror att jag betalade 70 sek för den) Linne Malene Birger, Jeans Odd Molly och skor Din sko.

 

Hej hopp!

Idag på eftermiddagen fick vi besök av kidsens farmor och farbror, tur det eftersom att jag varit så rastlös:) Elias är så himla förtjust i sin farbror Axel, helt klart stora idolen, dessutom är Axel så snäll och tar sig alltid tid att leka med Elias♥

På kvällen hade vi planerat att bara ta det lugnt, ända tills Daniel fick ett ryck och skulle iväg och hämta en sak på Mio möbler som han beställt (ska visa senare vad det är) och mamman i huset flög såklart upp från soffan och nappade direkt, kidsen kläddes på och självklart lyckades jag även lura med mig killarna på Bc:)

Nu ska barnen läggas, sen antar jag att vi ska inta soffan? om ingen får något annat ryck vill säga ;)

 

Trevlig kväll!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: