Josefins Värld

Vecka 29

Kategori: Mio i magen


Just nu mår jag riktigt bra, har fått lite problem med halsbränna men annars så mår jag bra (om man bortser från svimningarna)
Imorgon ska vi på ett ultraljud för att titta hur bebben ligger. Bebben har ju placerat sig på en stor ven och det är det som gör att jag är så dålig och svimmar och får hjärtklappning. så imorgon kommer de titta hur pass illa pyret ligger. Håller tummarna och hoppas att det ser bra ut!
Bara 11 veckor kvar nu..
Vi längtar så vi spricker!

Så småningom ska vi börja handla allt som bebis kommer behöva, bland annat babyskyddet till bilen, blöjor med mera.

Kommentarer

  • sara säger:

    fina magen!

    har redan ett litet paket till bebisen<3

    2011-04-11 | 17:37:13
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/
  • Ankis säger:

    Heeeej! Har precis hittat tillbaka till din blogg efter en lång paus eller vad man ska kalla det. Synd att ni inte kan komma på kalas, men förstår precis. Misstänkte att det var svimmningar, som sist hade du väl också problem med det. Hoppas vi kan ses snart ändå, kanske kommer vi nedåt till påsk.



    Såg förresten att du hade BLINGOparty, hör gärna av dig om du ska ha fler partyn hemma, jag kommer gärna.... om jag får. ;)

    2011-04-12 | 20:40:29
  • Joss svarar Ankis säger:

    välkommen hit att läsa igen :)

    ja precis som du gissar så är det svimningarna som ställer till det:( Hade varit superkul att komma på kalaset, men som det ser ut just nu kan jag som längst ta mig till Birsta innan jag blir supersjuk.. men jag hoppas att vi snart kan träffas här nere:)

    Du får självklart komma nästa gång jag ska ha party, lovar att säga till:)

    Kram

    2011-04-12 | 21:48:39
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: