Josefins Värld

Ute dag

Kategori: Vardag

Idag har jag och Elias varit ute större delen av dagen, vi åt till och med lunch och mellis ute:) Och på eftermiddagen fick vi besök av Monica och Mollly.♥

Elias har ju  gjort klart för mig och Daniel att han inte har någon cykel som de andra barnen på gatan, så idag hade Elias bokat in en dejt med Moffa (för han har ju massor av pengar, enligt Elias ;)) för att åka och köpa en cykel.
Så just nu, (ja prinsen är vaken ännu) sitter de på golvet och monterar ihop den nya cykeln:) Tänk om man själv hade haft någon som min mamma och pappa då man var liten, lixom bara att ringa till moffa på jobbet så är det fixat;)
Tack snälla ni, Elias är överlycklig♥

I övrigt sitter jag just nu och funderar på vad jag ska bjuda på imorgon på mitt Blingo party? lutar iallafall åt att göra någon vårig paj, antar att det kommer lösa sig imorgon.. och vad roligt vi ska ha, alla mina närmaste vänner kommer att komma♥

Nu ska är det tydligen dags för en provtur på cykeln (inne såklart) detta vill jag inte missa.. :)

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: