Josefins Värld

sockerbelastning

Kategori: Mio i magen

Sitter just nu på sockerbelastning på vårdcentalen, inte för att jag tror att det är någon fara men de vill ändå kolla med tanke på att systeryster har diabetes.
Lång väntan är det iallagfall- 2 1/2 timme. tur att jag tog med mig datorn i allafall annars hade  jag nog blivit tokig..

Hoppas att min barnmorska mäter magen sen :)

Kram


Gårdagens mama som mästerfotografen Daniel knäppt - Not!  Tror det är bäst att jag använder mig av mästerfotografen Elias i fortsättningen ;) (ser ni vad tjock katten Lillis blivit)
Hur som helst så ville jag visa er min nya Blingo tunika som fick åka på igår när jag och mamma var på våran obligatoriska shopping Torsdag.
Vad jag handlade ska jag visa senare, hittade massor av fint till Elias och lite rea till bebben:)

Kommentarer

  • Anne säger:

    Du är så fin Josefin!! Ha en bra helg kram från oss

    2011-04-15 | 10:57:12
  • Joss säger:

    Men vad snäll du är Anne, och tack desamma;) Hoppas ni har det härligt i Sthlm och hälsa syster yster KRAM

    2011-04-15 | 17:07:49
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: