Josefins Värld

Muffins

Kategori: Josefin shoppar

Igår fick jag världens bästa besök av min svägerska Sara och min svärfar Jerry,  så roligt då man slipper vara själv:) vi åt Ananaspaj och jag beställde  två läppstift från Oriflame som Sara säljer.

Och mitt iallt frågar Sara och Jerry mig om jag sett Muffins tröjan till Elias på Pop, va? Finns där en muffinströja? hur har jag kunnat missa den? Sara visade den på hemsidan och sen var jag helt såld;)
Jag ringde snabbt och lade undan den i Birsta, sen var det bara att vänta på att Danne skulle komma hem:) Tror att vi var där ute 10 minuter innnan de stängde,men tröjan fick jag med mig hem:) (Elias fick vara hema och gosa med mommo& moffa) Efteråt passade vi på att handla mat på Ica Maxi inför påsken:)

Men supertack för tipset Sara och Jerry,hade ni inte sagt något hade den alldeles säkert varit slut då jag hittat den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: