Josefins Värld

Kvällen är här

Kategori: Vardag

Varför kan inte diskmaskinen plocka ur och i sig själv? är det bara jag som tycker att det är ett evighetsgöra? ;)

Hur som helst ska nu prinsen duscha (herregud vad smutsig han blir efter en dags lek) sen ska gröt intagas och sen bjuder vi in John Blund:)

Då prinsen somnat och jag har fått ordning på huset igen *skratt* ska jag försöka vara en bra fru till Daniel och inte somna på soffan efter 10 minuter med allt smink på;) är man trött så är man, det är verkligen en speciell trötthet man bär på då man är gravid, man lixom somnar så fort man sätter sig ner.

I övrigt har jag haft ett jätte långt telefonsamtal med min svägerska Sara, tror att vi skulle kunna prata hur länge som helst:)♥ Och på Onsdag så träffas vi, superkul!

Nä till badet med prinsen var det visst..

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: