Josefins Värld

Fredags Mama

Kategori: Mio i magen

Idag har det varit en underbar dag:) Imorse lämnade jag och Daniel Elias på dagis tillsammans och efter det hann vi få lite egentid, inte för att vi gjorde något speciellt direkt, vi var in och tittade på lite saker till bilen, fälgarna ska tydligen fixas ;) ibland är det så skönt att bara vara Josefin med min älskade♥
Sen passade jag på att lifta med Daniel in till stan för en dejt med mamma. Vi styrde vårt skepp mot Birsta, och jag passade på att gå in på jobbet för att meddela att jag nu inte kommer att jobba något mera innan bebben är här:( kommer sakna alla supermycket! Ett par låga vita Converse råkade visst oxå få följa med hem.. + lite annat, dags kanske att strypa kortet ett tag, eller inte ;)

Nu väntar vi på att pappa Danne ska komma hem sen ska hela familjen ha det obligatoriska Fredags myset med godis och något bra på tvn.

Kram kram


Dagens mama
Magen växer så det knakar, undrar vad det är för filur där inne?♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: