Josefins Värld

Barnklädesloppis

Kategori: Vardag

Idag har jag vigt min dag åt att vara på Loppis och sälja barnkläder, tack underbara syster yster som följde med annars hade jag aldrig fixat detta, I Love you♥ Och tack Ingela för det bästa sällskapet♥

Hur det gick? Jodå sådär, jag sålde ändå hyffsat men det är nog bara att inse att det här med klädloppisar är inte riktigt min grej (kanske inte ens för att sälja saker själv), köpa nån leksak till Elias tycker jag är ok, men kläder? Nope never ever, antar att många rynkar på näsan åt mig nu, eller dömer ut mig totalt, men för tusan det bjuder jag på ;) Och nu har jag ju ändå gjort en god sak, jag har ju sålt massor av Elias gamla kläder :)

Nu ska jag gå och duscha av mig alla "barnklädesloppisloppor" *skratt* sen ska hela familjen ut och äta med Sofia, uffe, mamma och pappa.

Önskar er en härlig kväll!

Kram


Sofia och Ingela fixar med kläderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: