Josefins Värld

Stressigaste dagen

Kategori: Vardag

Nu har jag äntligen landat hemma, denna dagen har varit så otroligt stressande, hela tiden har det varit något som ska göras, då jag tänker efter förstår jag inte hur jag hunnit med allt. Men det känns nu, mitt huvud värker...

Daniel har varit och besökt sin pappa på sjukis, och jag vet hur det känns då de i familjen inte mår bra, även fast man vet att läget är stabilt är det ändå så tungt.
Men som jag sa till Daniel alldeles nyss då vi fixade med tvätten, Vi har ju varandra och det är det bästa, tillsammans klarar vi allt, jag känner mig lyckligt lottad som får dela mitt liv med min underbara Daniel och våran prins, tillsammans är vi oslagbara!

Min kväll har varit jätte mysig, Vi har hunnit med shopping och självklart har vi pratat en hel del:) Monica är en av de få vänner som jag har som man kan säga vad som helst till, men då känner vi verkligen varandra utan och innnan. Monica har ju i stort sett funnits i mitt liv sen vi var två äpplen höga:)♥ Min äldsta vän med andra ord:) Tack för en mysig kväll!

Kanske ska jag nu plocka undan det sista stöket överallt och sen ska jag krypa ner under täcket,
Imorgon är det Fredag igen, jisses vad veckorna går fort.

Sov Gott!


Jag och Monica på våran "sommarfest"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: