Josefins Värld

Höst skor

Kategori: Josefin shoppar

Nu har jag absolut fyllt min höstgarderob med skor, det ända som fattas är ett par snygga party pumps:)
Daniel rynkade på näsan och jag såg på hans min att han tyckte att jag köpt kanske ett par för mycket, men för tusan, jobbar man i skobutik så gör man:) och när jag provat dem har han sagt att de varit jätte fina på allihopa. Love you darling♥

Jag är så lycklig, denna helgen jobbar jag bara några timmar i morgon sen har vi hela underbara Söndagen tillsammans. gud som jag längtat. Vi ska pussas kramas äta god mat och bara njuta!
Livet är underbart! Jag älskar mina prinsar!


Dålig bild, de bruna är jätte fin färg egentligen:)

Viktigt att ha i skogarderoben i höst:

Ett par gummistövlar (helst ett par Hunters)
ett par mormorskängor
Ett par boots
och ett par skor med kilklack

Så tjejer spring och köp, besök gärna mig på jobbet idag:)

Kramar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej! jo jag tänkte de men de var bara en kortis. men ví kommer nästa helg!! självklart har redan paketet klart till dig med lite smakråd från din man ;-)



    Vi hittade en fleece men är nu lite halft missnöjd med färgen så ska avvakta och kanske byta när vi åker ner till dig, I-lands problem :-P



    vi hörs innan helgen!

    2010-09-25 | 20:02:15
  • Alicia säger:

    Helt seriöst så vet jag inte hur många skor jag köpt inför den här hösten josefin!?



    Hoppas allting är bra med dig!

    Kram

    2010-09-26 | 16:42:55
    Bloggadress: http://alicians.blogg.se/
  • Joss säger:

    Hej Alicia!

    Vad roligt att du börjat blogga, det har jag helt missat, nu kommer jag vara en trogen läsare varje dag:)



    ja du, det här med att vara besatt av skor är inte lätt;) Saknar dig på jobbet, vi måste försöka träffas nått snart kramar i massor!

    2010-09-26 | 18:19:57
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: