Josefins Värld

Hej och hå Söndag

Kategori: Vardag

Jag ligger fortfarande i sängen, skönt! Kan inte bestämma mig för om jag håller på att bli förkyld eller inte, men som vanligt tänker jag positiva tankar:) Iofs vore det inte konstigt om jag blev det med tanke på att många på jobbet är förkylda och självklart alla kunder som jag träffar på en dag.

Vi hade så roligt igår, vi åt jätte god hemmagjord pizza och sen lekte vi lite i en lekpark, och resten av kvällen  pratade vi massor och åt världens godaste biskvier, jag vet inte om jag nämnt att min svärmor är oerhört duktig på att laga mat och baka, i särklass lixom:)♥ Och det var så roligt att Elias kusin Viktor var där med sin mamma Sara.
Tusen Tack för igår alla! En jätte rolig kväll:)


Kusinerna i likadana mössor från Nova Star

Sötnosar

Sara,Elias,Viktor och jag (jag hade turen och fick låna Axels fina jacka, tack för det anars hade jag nog frusit ihjäl:)

My Love♥

Farmor Maggan och Lennart

Lek pågår:)

Kommentarer

  • sara säger:

    du måste skicka bilderna till min mail =) såå fina bilder

    2010-09-05 | 19:56:20
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/
  • Joss säger:

    Ja visst blev bilderna fina, men det är väl inte så konstigt då vi har de finaste barnen i världen;)jag ska absolut maila dem till dig, du kan väl skicka din mailadress?



    Ses snart kram

    2010-09-06 | 10:18:14
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: