Josefins Värld

2 September

Kategori: Vardag

Nu är barnet på dagis och mamman ska åka och jobba:) Jag har hunnit med en kort prommis på morgonen och när jag kom hem åt jag frukost och planerade och skrev upp lite saker i kalendern, jag förstår inte hur man kan klara sig utan almanacka, jag skriver upp allt, kan bero på att jag är ganska tankspridd så skulle jag inte skriva upp allt skulle jag förmodligen glömma bort allt som ska göras:)
snart börjar vi på barngympan, både jag och Elias längtar, hoppas hoppas han kommer tycka det är lika roligt då vi kommer dit oxå:) Perfekt att Ingelas william och vi hamnade i samma grupp:)

Ikväll ska jag på dejt med Monica:) och Daniel ska upp på sjukhuset och träffa sin pappa som inte är riktigt i toppform just nu:( Vi tänker på dig massor♥ Elias får antingen vara med mommo (vilket han antagligen vill) eller vara med pappa Daniel på sjukhuset. Jag och Monica vi ska ha en riktig tjejkväll och bara ha så där skoj som hon och jag kan ha♥




Bästaste almanackan kommer från www.personligalmanacka.se
Min tar snart slut så jag måste beställa en ny inför nästa år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: