Josefins Värld

Vinter på G?

Kategori: Vardag

Imorse när vi klev upp snöade det lite, prinsen blev överlycklig och mamman såg bara snökaos framför sig ;)
jag skulle egentligen ha åkt och handlat till bakningen direkt då jag lämnat Elias på dagis men med tanke på hur halt det är idag och vi har fortfarande sommardäcken på, Vi har beställt nya vinterdäck leveranstid 6 veckor, men så länge kommer vi ju absokut inte kunna vara utan så vi får sätta på de gamla så länge. Hur som helst så fort det blivit varmare ute åker jag iväg. Måste verkligen baka idag!
Mamma kommer hit ikväll får att hjälpa mig sy nya gardiner till köket, vi hittade ett jätte fint tyg igår på Birsta Gardin center:)

Nu ska jag titta runt på lite favvis bloggar:)

Kram


Invigde nya vantarna idag

Kommentarer

  • Erika säger:

    Här har vi snö och halka sen en vecka tbx! Inte mkt men tillräckligt för att vara i oktober.



    Kul med nya gardiner, vill också ha. Såg du hade varit hittat tyget på min mammas jobb kul =)

    2010-10-26 | 18:58:16
    Bloggadress: http://mittlivsomfarstukvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här: