Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag

Vet ni? inatt har jag sovit på soffan, typiskt! varför somnar man jämt på soffan? jag som hade planerat att ta på mig världens skönaste pyjamas och ligga och läsa en bok i sängen, dessutom vaknade jag imorse med sminket på:( Skärpning Josefin, ikväll ska jag bara kolla på Desperate sen ska jag gå bums till sängen:)
Man känner verkligen att man inte är riktigt utvilad då man sovit på soffan, nacken värker dessutom... men man får ju lixom skylla sig själv;)

Idag då jag lämnade Elias gick han raka vägen in, inga tårar alls, utan bara ett snabbt - hej då mamma. duktig prins är vad han är!

jag gick direkt på en prommis efter dagislämningen, skönt men aningen kallt...

Nu ska jag jobba... men bara till klockan 16, ikväll har vi styrelsemöte på dagis men jag tror bestämt att stora prins får gå :)

Ses senare!

kram


bild från prommisen i söndags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: