Josefins Värld

Lyckorus

Kategori: Vardag

Jag befinner mig fortfarande i ett lyckorus sen gårdagens kalas:) Jisses vad roligt vi hade, kan tillägga att för våran del och två till slutade inte våran kalaskväll förrens efter ett inatt ;)

Tack alla för igår och alla fina presenter:) love you all♥

Bilder kommer senare idag. Nu ska vi gå ut på en Söndagsprommis och sen ska vi äta middag hos mamma och pappa, Världens bästa syster är ju hemma! Och vet ni??? ;) Uffe har friat...!!!! Äntligen får jag gå på bröllop! Ni kommer bli så lyckliga tillsammans det är jag säker på:) Och ringen?? Ja supernice säger jag bara. Älskar dig Sis!

Men nu promenad:)

Kramar


Sofia fixade mitt hår igår

Kommentarer

  • sara säger:

    åh ja de var så roligt igår!!



    hur jobbar du den 15-17 oktober helgen? vi har inget planerat då.



    hör av dig!



    KRAM!

    2010-10-03 | 12:47:55
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/
  • erica säger:

    Vilka 2 menar du nu Jossan ;)

    Puss!

    2010-10-03 | 17:25:18
  • Ingela säger:

    Tack så mycket för goda tårtor. William var så nöjd över att fått leka med Elias och Victor.

    Kram

    2010-10-04 | 09:07:39

Kommentera inlägget här: