Josefins Värld

Kanelbullens dag

Kategori: Vardag

Idag hade vi egentligen bara tänkt vara hemma, men istället hamnade vi i Birsta med världens bästa Erica♥ Vi har hunnit med lunch, fika och shopping.
Vet att jag sagt det tidigare men med risk att låta tjatig men herregud alla borde få ha en vän som Erica, snacka om att hon fungerar som min andra halva (den bättre halvan såklart haha)
Jag älskar dig E, och att få vara med dig idag och bara prata om en massa oväsentliga saker är verkligen det bästa:)


Bästa vänner för alltid

Jag sådde några blommor en för varje vän, jag tror att det var fyra men särkilt minns jag en.
Det blev sen höst och vinter och blommorna de dog, på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log.
Så kom då regnet med moln så stora grå och nästa gång jag fann demm så var de bara två.
Så kom då solen med allt det ljus det har och plötsligt stod där ensam en liten blomma kvar.
Du härdades i solen, du drunknade i regn, men ett är ändå säkert. Du är en riktigt vän!


Kommentarer

  • erica säger:

    Men Jossan, jag blir ju aldeles rörd =)

    Du vet väl att jag älskar dig med!!

    2010-10-05 | 15:32:32

Kommentera inlägget här: