Josefins Värld

Igår -idag

Kategori: Vardag

Igår hade jag världens mysigaste förmiddag med Anne i Härnösand. Vi åt lunch sen gick vi och tittade i lite butiker. Jätte mysigt, Anne är verkligen en toppen vän♥
perfekt att det dessutom tar ett tag att åka hem då hinner man ju med att prata lite i telefonen med underbaringar som Johanna och Frida ;)
Daniel jobbade länge igår så då passade jag på att bjuda hit mommo på lite bacon,fetaost paj. Love you mum♥
tro det eller ej men igår gick vi och la oss tidigt- tidigt för att vara oss iallafall;)

Idag har vi en sjukling hemma jag och Elias. Danne har feber och är förkyld.. uscha! Jag tror att jag och Elias flyr huset och åker till mommo en stund, onödigt att andas in en massa baciller i onödan...

Ses senare!

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: