Josefins Värld

Helgen som gått

Kategori: Vardag

Denna helgen har i särklass varit den bästa på länge:)
På Fredag morgon åkte jag ner med mamma till Uppsala för att vara med sofia och gå på Niklas Strömstedt, superkul, maten var jätte god och perfekt att sitta och höra på en massa kärlekslåtar medans vi åt:)

På Lördagen gick vi ut på en supersnabb shopping, för att sedan åka hem till prinsarna som jag saknade massor♥ Men på dem verkar det inte ha gått någon nöd, de hade gjort en massa killsaker och haft hur roligt som helst:)









På Söndagen packade vi ihop oss och åkte till Undrom för att fira vårat gudbarn/Elias kusin Viktor som fyller två år imorgon men kalaset var igår:) Jätte kul eftersom att stora delar av Daniels Släkt oxå var där:)
Tack för igår bästaste Viktor & Co♥

På kvällen bjöd jag in oss till Elias farmor & Co *skratt* Och Maggan hade som vanligt gjort världens godaste mat, Det är så mysigt att bara vara där och ta det lugnt, Maggan Lennart och Axel är så otroligt snälla att vara med♥ Tack för igår♥

Idag borde jag börja baka inför Elias 3 års kalas på Lördag men jag tror jag drar på det tills imorgon...
tänk att lilla prins fyller 3 år!

Kramar!


















Kommentarer


Kommentera inlägget här: