Josefins Värld

Helg nu?

Kategori: Vardag

Jag har världens helg feelings redan, känns absolut som en Fredag idag, bara Idol som fattas på tvn...

Jag och Elias har precis ätit en "helg" middag bestående av potaisgratäng, lax, vitlökssås och en jätte god sallad med fetaost, ruccola, tomat och gurka. supergott men vi saknar pappa och önskar att han kunnat äta med oss ikväll, men snart har han lovat att jobbet kommer lugna ner sig, vi längtar!

Ikväll packar vi ihop oss och åker till Ingela & co för att lämna tillbaka williams barnbord som vi lånade då Elias hade kalaset, hoppas Ingela är lite pratsjuk så slipper vi sitta hemma ensamma hela kvällen ;) Jisses vad bitter jag låter haha. men helt ärligt shit vad Danne jobbar just nu * skratt* Nu har jag gnällt färdigt ;)

Kramar

Kommentarer

  • Erica H säger:

    Jag är också typ solo hela helgen (N jobbar långnätter, 19-07, så vi ses bara till middagen :(

    2010-11-05 | 12:28:42
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: