Josefins Värld

God morgon Lördag

Kategori: Vardag

Alltså jag har äntligen lyckats fått ordning på mina dygn igen:) Vi kliver upp jätte tidigt och så lägger jag mig vid tio på kvällen, helt underbart, det märks att man får mer ork då man har ordning på sömnen.

Just nu är Daniel och Patrik iväg och hjälper dagis att flytta. De ska nämligen få nya lokaler, kommer bli så bra trots att vi får lite längre till dagis.

på eftermiddagen ska jag jobba tre timmar och sen har jag ingen aning om vad som händer?? kanske har Danne planerat något skoj?

Njut av Lördagen

kramar



Ps. vet att det var jätte många som skickade sms till mig i veckan och ville träffas, sorry att jag inte hunnit svara, men jag hade så fullt när Daniel knapp var hemma något. hoppas jag blir förlåten ;) Så hörs vi snart igen:) KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: