Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag

Hej!

Egentligen har jag inte tid att sitta vid datorn nu men det är ju så mycket roligare än att gå ner i tvättstugan... ;)

känner mig på superbra humör idag, allt flyter på perfekt som vi vill:) Efter att jag lämnat Elias i morse på dagis så gick jag på en supermysig prommis och till lunch (blev tidig lunch idag) har jag stekt sparris med grönsallad till. Jag har verkligen fått noja på sparris, Daniel och Elias verkar dock inte ha drabbats av denna noja :)

Om jag hinner ikväll när jag slutat jobba står bakning på schemat, ska ju ha inredningsparty på Söndag *längtar*

Med det önskar jag er en underbar dag:)

Kram


Kommentarer

  • A-K säger:

    Åh sparris är ju huuur gott som helst. Bara med lite smör och citron och en skvätt havssalt....mmmm. Nu blev jag hungrig!



    Och har du sett senaste reklamen med sparrisarna som pratar om månlandningen. Hehe! I like!

    2010-05-05 | 13:22:51
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Joss säger:

    Ankis, jo du jag har sett reklamen, undrar om det var då mitt beroende började.. Haha

    kanske ska jag bjuda er på sparris då ni kommer?



    Kramar!

    2010-05-06 | 11:41:30
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: